מסע רב השראה בארגון 'לא אלמן ישראל'

בארגון 'לא אלמן ישראל'  מסכמים מסע רב השראה ומרגש בעיה"ק צפת הנואם המרכזי: האורח מארה"ב הרה"ח הרב שלום מרדכי רובשקין שליט"א

מסע רב השראה ומרגש נערך במסגרת פעילות ומערך התמיכה של ארגון "לא אלמן ישראל" לראשי בתי אבות אלמנים שהגיעו מכל ערי ארץ מדרום ועד צפון, יהודים יקרים מכל הגוונים, העדות והחוגים, מראשי ישיבות ותלמידי חכמים מובהקים ועד עמלי יום ובעלי עסקים.

המסע התקיים בעיה"ק צפת ביום שלישי יומ"ד דרבינו האר"י הקדוש זי"ע, תחילה פנו לתפילת רבים על הציון הקדוש בהשתפכות הנפש לישועת הכלל והפרט, משם פנו לאולם המיוחד בצפת שם נערך סעודת הילולא מפוארת ומושקעת.

תחילה פתח בדברים יו"ר הארגון הרב חיים מאיר פרנקל שליט"א, אשר קידם את פני המשתתפים, והרחיב כיצד להיערך לימי בן הזמנים הבאים לקראתנו, וכן דרכי הגישה הנכונה שיש לנהוג בימים אלו, אשר עסוקים וטרודים, והקושי פי כמה כאשר לצערנו הגדול לקח ה' את האמא עקרת הבית, כן שיתף את הנוכחים בתוכניות להמשיך במגוון סדנאות מקצועיות וייעוץ סכל רחבי הארץ.

משא הוד ורווי אמונה נשא דברים, אורח הכבוד מארה"ב, הרה"ח המפורסם הרב שלום מרדכי רובשקין שליט"א, אשר במשך שעה ריתק בסיפורו המדהים, והמחיש איך שרד בעוז ובאמונה בשמחה את הרגעים המרים בכלא, בשעה שרוב בני האדם יוצאים נפגעים בנפשם, אצלו היה להיפך, הוא יצא הרבה יותר מחוזק ושמח, והתעלה בעוצמה אדירה של אמונה ושמחת חיים, וגילה בהרחבה את סוד הדבר כי השי"ת נתן כח בחירה לאדם לשלוט על רגשותיו ותחושותיו, ולא הסביבה או התנאים המציאותיים קובעים, אלא האדם באמונתו ובבטחונו בבורא עולם יתברך קובע את מצבו ומעמדו, ובכך מוצא את עצמו חי דווקא בתוך הקשיים והנסיונות חיים מאושרים ושמחים.

הכינוס היחודי והמרומם היה מעמד של קידוש השם אשר נסך עוצמה אדירה בכוחות אמונה והתעלות לאבות אשר נבחרו משמים להיות לילדיהם כאב וכאם ומתמודדים בכבוד ובגבורה באתגר שמשמים הועידו עבורם – גידול ילדים ללא נוות ביתם.

ארגון 'לא אלמן ישראל' בהנהלת הרב חיים מאיר פרנקל שליט"א, ובהכוונת ובברכת גדולי וצדיקי הדור שליט"א נטל על עצמו להקל על אלמנים שמתמודדים עם שכול במשפחה. כמי שחרט על דגלו את המקצועיות והיכולת לסייע לאנשים כאלה, מקיים הארגון פעילויות שונות ומערך שוטף של עזרה וסיוע לאלמנים. הארגון מקיים סדנאות מקצועיות וייעוץ במכלול נושאים, שבתות התאחדות וגיבוש, בנוסף מסייע בייעוץ מקצועי ומעניק תמיכה סביב מעגל השנה.

בסיום הערב המהנה והתועלתי, ביקשו רבים מהם להביע את רגשי הערכתם והוקרתם להרב פרנקל על הפעילות הענפה במשך כל השנה סביב השעון ובמיוחד על המסע רב ההשראה, אשר הווה מקור להענקת אנרגיה ועוצמות רוחניות.

שיתוף

ווטסאפ